Angel<3

Tjoooosi sötnosar<3
Sussi har klagat på dålig bloggning så nu kommer de lite :P
Idag har de int hänt så mkt, skolan o sen stallet  :P I helgen var ja på hästhovens rea i lördags me sussi, mamma och brosan ;) Köpte ett par ridbyxor och snoddar:) Sen var det lotteri och ja vann ngra konstiga hjälmsaker och en skiiiitful grimma (asså jag skojar INTE den var heelt sjukt ful..hah)  och sen tog emil en lott åt mig och då fick ja ett par strumpor haha, har sån himla tur asså .. :P  Sen var vi och åt waldorfpizza på rosenhill hehe.. och sen åkte ja till stallet, red lite och sen satt vi barnvakt åt min gudmors son :P jättesöt.:)
i söndags tog ja d mest lugnt, hemma på förmiddagen och sen var jag i stallet red lite dressyr : ) gick faktiskt rätt bra :) ska ju tävla på söndag!! omg säger jag bara :P hur ska det gå.. och så ska ja ju tävla mot dom bästa också så varken höga proc elr ngn högre plac än sista plac lär de ju int bli, men man får väl skylla sig själv om man anmäler sig till elit förklassen hahaha.. kanske ska ta den lokala LCn på Fris i stället haha.. nää men de kmr gåå skitbra, taggad är jag iaf!
Läste precis på camillas blogg att grace som stog på skoghem har åkt till himlen idag... :( snyft! hon var jättegullig, typ 19 år och ursnäll, kunde pussas ;) och man behövde aldrig grimskaft när man gick me henne :P <3<3<3 så en tyst minut för fina gracan nu <3
imrg börjar jag tio i 11 naaajs ; ) så behöver typ inte gå upp förrens 9 :D i like :P
men nu ska ja fortsätta me min älskade twilight bok : ) chaio! <3

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0