:)

Tjabbatjena :)

Sitter här o gör typ inge :P Brosan kollar på vädret med högsta volym så hela huset skakar, elr iaf mina trumhinnor haha :P Ida har jag inte gjort så mkt. Var till bromma vid lunch och skulle köpa en väska men den fanns inte.. så nu måste ja till stan imorgon. börjar ju på onsdag (!!!) har inte riktigt fattat de än.. :P snabb som man är ..
sen va ja i stallet och red lite barbacka på sötnosen, han var rätt fin, men när jag sitter och skumpar där uppe kan ja väl inte förvänta mig att han ska gå toppen : P
ikväll kmr sussi hem : ) så imorrn ska vi rida hoppas ja :P tror ja ska träna för ludde på tisda, men de är inge bestämt.
sitter o kollar på hästar hela tiden :P hittade den här lilla sötnosen som ja måste visa .) kanske ska provrida, vene riktigt än :)

söötis <3 : )
puss puss <3

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0