För första gången nååågonsin..

har jag badat med Benji ! ! Hahah.. Eller badat och badat. Vi gick i till Benjis knän typ.

Japp, igår då så skulle vi bada med pållarna. Först tänkte vi gå till ett ställe ganska nära stallet, men sen tänkte vi att vi skulle bada på samma ställe som Anna och Malin och dom gjorde, så vi red till Mörby (eftersom det var någonstans där det skulle vara) och så ringde vi till dom så fick dom förklara vägen. Men sen red vi fel typ en miljon gånger, kom in på massa tomter och grejer.. Ringde till Malin och Anna lika många gånger som vi red fel.. :P haha. När vi ÄNTLIGEN hittade den rätta vägen ner till badet (efter att ha irrat runt i 1 timme och 40 min (!) ) Så kommer det någon idiot kärring och säger att det är väldigt privat område! Suuuuuuck!!!!.... Jahapp. Då fick vi rida hem igen, så de blev bad på de första stället där vi hade tänkt bada från början. Och det var inte lite ont vi hade efter att ha ridit runt hela ön i shorts! Men iaf, väl framme vid badet går Benji i lite tveksamt, men han går i !  Vågade inte simma med honom, den lilla klumpedunsen hade väl sparkat till mig x antal gånger :P Men vi kom i! Det trodde jag faktiskt inte .P Men Zirre däremot flög typ några meter upp i luften varje gång en våg kom (vågorna var typ 2 cm..) Nej, men han tyckte inte att det var ett alternativ att kliva ner i vattnet. Även om Benji stog en bit ut i vattnet .P Men men, vi får göra om det Sussi, och då jäävlar ska Ziramis i också! ;) haha..
det blev tyvärr inga bildbevis på den här utflykten,så ni får klara er utan de :P

Idag ska jag till Sjövillan och träffa Ludde, hon skulle typ visa mig Cobras grejer och så :) Sen ska jag rida, vet inte riktigt hur, kanske dressyr?

några bilder på skönheten :P haha..



Kommentarer
Postat av: alice

och dom ? nej jag heter alice

2009-08-13 @ 12:37:12
URL: http://alus.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0