i´m gonna love you endlessly...

Haaalllåå : )

Idag har jag varit superduktig tkr jag, har rensat i mitt rum. Så jag har tagit bort en bokhylla : P haha...

så här fint och städar blev de efter min rensning :P blev ingen före bild tyvärr, men men :)
sen när jag rensade var jag tvungen, för att få plats att fixa med mina min hästtidningar  .P jag har ett par eftersom jag typ har prenumereat (felstavat jag vet..) i sen 2002 : Phahah.. men nu har jag slutat.. ::( hehe.. jag hade iaf 158 st! hahah..

här e dom, sorterade och fina : ) nu fick dom bo i förrådet ett tag, jag vill inte slänga dom och inte sälja dom heller :P men inte ha dom på rummet, de tar för mkt plats  ;) men men.

sen var jag och red me sussi :) elr först städade vi lite i stallet, putsade fönster och "dammade" boxarna (med en sopkvast ; )) haha.. om det kan kallas dammning .P
sen hoppade vi, gjorde en typ "avståndsövning" så vi hade en serie (inte en kombination, tydligen xd) med tre hinder och försökte komma på typ 3 eller 5 språng emellan : P gick ganska bra  :)

nu har jag kollat på en film, 28 days, hette den. riktigt bra faktiskt! :D värd att se : )

har en ny favorit låt, som jag antagligen kommer att lyssna sönder och aldrig ´mer vilja höra igen, som jag gör med alla låtar :P men men just nu är den sjuuukt bra iaf . )
de funkar inte att lägga in filmen här så de blir en tråkig länk :P men men.
Låten :)
Bra va?? :) haha. ni har säkert redan hört den.. :)

Det var nog allt : ) Puss puss<333
Chiao"!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha o nästa gång blir dt hoppning på gräs tkr ja haha:p

Glöm ej o rösta på min stövel 1 gång per dag



Tack tack<3333

2009-08-02 @ 17:55:18
URL: http://www.ridstovel.se/?boot=25134

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0