SP09

Tjooohoo på er sötnosar <3

Lite dålig uppdatering ja vet men men : P
Började ju gymnasiet i onsdags... *gulp* men klassen verkar helt ok, snälla och så där. Lärarna verkar väldigt bra, iaf de flesta. So läraren är helt klart skönast :P
Idag va de första dagen me lektioner, fast ja vene om de va så mkt lektion direkt.. ; ) inte för att jag klagar !
Igår var det typ rundvandring och sen lekar på ngn äng :P

Idag va jag och tränade för Roggan, gick skiiiitbra! Men jobbigt .. :)
Imorgon ska ja och sussi rida ut på morgonen och sen ska vi till linnea o ha skitkul :P bada hunden i toan o köra karate me katten och annat skoj hahah..
Nu ska jag kolla på en film :P
loooove <3

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0