Alla vill ha min ponny. haha.

La precis ut en annons på Benji, och har redan fått svar!! Efter två minuter kanske? De som skrev sa typ, har ni någon film, är ev. intresserad av att provrida? haha. Alla vill ju ha min sötisnos ofc <3

Idag har det inte hänt så mycket, var i stallet på morgonen och red lite i ridhuset. Han var jättefin i början men sen blev han lite springig men söt :) haha.
Sen har jag mest varit hemma, väntat på posten för att de skulle skicka en flim på Passion, men den kom inte :@ Filmen asså, posten kom. haha.

Idag var jag inte på blogghumör, vilket tråkinlägg det blev. Ni får lite musik och en bild istället :)





Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då ?:D

2009-12-23 @ 20:31:33
URL: http://merissa.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0