Äntligen!

Nu är jag klar med plugget för den här veckan! Pjuh. Har råpluggat från i måndags tills nu känns det som. Veckans kvällar har varit typ stallet, hem äta snabbmiddag, upp till läxböckerna, råplugg till 21-22, duschen, sängen. Vilket otroligt spännande och roligt liv man har. Don´t you think? Har inte funnits så mycket att skriva om alltså därför ingen blogging. Kanske bra det, vem vill läsa tråkinlägg när jag beklagar mig över läxor? Ingen. Haha. Men nu är det förhoppningsvis klart för den här veckan! Har precis gjort klart min labbrapport. Och idag var det historiaprov. Men jag tycker mitt plugg har gett resultat för har känt mig nöjd med båda proven jag haft den här veckan! Hoppas bara betyget blir lika bra också!

Idag var jag i stallet och red, men inte på Benjibus som vanligt (kors i taket!!) utan söta Bollan. Jag och Anso bytte häst så jag fick testa på Bollan lite medan hon var med och kunde hjälpa mig eftersom jag ska ta hand om henne i helgen. :) Det var jättekul men svårt! Jag är ju så ovan att rida andra hästar, och framför allt stora hästar.. Hade lite problem med att sitta ner i traven och galoppen haha. Kände mig som en nybörjare där uppe. Men det blir nog lärorikt för mig i alla fall eftersom jag är rätt stökig i handen och på Bollan måste man sitta stilla och hålla ett jämt stöd för att hon ska slappna av och gå i form. Good good for me. Benjibus bryr ju sig inte särskilt mycket haha. Bara han slipper jobba är han nöjd :o) Nej då han är så fin den lilla korven.

Time for duschis, bye <3


Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0