Luciapyssel

Idag var jag så extremt snäll och gick upp kl 6 bara för att åka till skolan och luciapyssla med fyrorna... Är jag inte gullig? Haha. Det var obligatoriskt så. Men ialla fall. Först luciapyssel från kvart över 8 till halv 11, sen engelska och matte och sen slut! Skön dag, förutom det där med att gå upp alldeles för tidigt.. Så nu är jag hemma och har till och med hunnit trycka i mig en stor fet pizza. Mums! Snart bär det av till stallet. Men jag ska inte rida för Kristina ska vara med på Niklasträningen idag med lilla Berra som hon så fint kallar honom haha. Fast ofs så passar han ju ganska bra i det också haha. Så vi får se om han sköter sig..
Sen ikväll kommer Larsa så det blir nog hemmakväll som vanligt med IDOLFINAL! (Kom precis på att det var det :) ) Go Erik, ahaaaa!
Bloggar kaanske ikväll, det märker vi. Haha. Puss


Bild från förra Niklasträningen, fast med mig på ryggen då. Med tanke på min extremt fina hoppteknik är det nog tur att det är Kristina som tar över idag, eller vad tror ni?
Btw - ser han inte lite ut som en Berra? Haha.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad söta ni är! :D

2009-12-31 @ 21:46:27
URL: http://yatzzy.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0