Morgon

Morgonmorgon bloggen : ) Bloggade aldrig igår så gör de nu istället.
Gårdagen då. Katta kom vid halv 12 och då åkte vi till stallet och red ut en sväng men det blev ingen långtur direkt, tänkte rida slingan men när vi kom till åkern och skulle gå ut på den var det så sjukt mycket snö att Zorro bara ramlade ner typ! Läskigt värre.. Så vi red tillbaka och genom skogen.
Sen var jag typ hem en snabbis och vände för att åka tillbaka till stallet, eftersom det skulle komma några och provrida. De var där i höstas när vi hade annons ute för första gången. Och nu hade de sett annonsen igen och kom en gång till. Det är alltid så svårt och veta om de är intresserade och så, men jag tycker de verkade ganska intresserade? Dottern red hur bra som helst och när jag satt upp på honom efter hon hade ridit kände jag hur avslappnad och mjuk han var. Så Benji verkade verkligen trivas med henne och så. Och det kändes ju jättebra! Så de skulle prata med sin tränare och så, det är bara att hålla tummarna för att de gillade honom. :)
Den femte bär det ju av ner till Skåne och Passion! Kan ju säga att jag längtar liite! Det ska bli så kul, hoppas nu bara hon är så bra som det verkar.. (Jobbar på en film, kommer snart så ni får se henne!)
Idag har jag inte mycket planerat, stallet, hemma, packa lite (Karlstad imorgon!). Det blir nog en lugn tur för Benji idag, han var helt slut igår efter att blivit riden två gånger samma dag och i lördags filmade vi ju och då gick han rätt hårt också! Lilla sötnosen.

En bild på Passion tills filmen kommer :)

Är hon inte finfin? <3

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0