Plugghäst

That´s me. Är stolt över mig själv nu, har läst igenom och bankat in 37 PowerPoint sidor! Duktigt va? Så nu ska jag gå ner och berömma mig med en dusch och lite chips :o)
Idag var det skolan som vanligt, hade en föreläsning om droger och alkohol i trafiken på morgonen. Det var väl inget nytt direkt. Don´t drink and drive typ. Haha. Kunde jag sagt.
Sen har jag varit i stallet och red lite dressyr på min söta pålle. Han var ganska fin men pigg haha. :o)
Men nu är det duschdags. Puss

Juste måste kolla om det funkar, ngn ny grej med Spotify så man kan länka till låtar typ?
Coldplay – Yellow
Plain White T's – A Lonely September
Funkar det?
Puss

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Kolla in bilden på KISSIE som min kompis ritade, haha! Vad tycks? Ha det bra =)

2009-12-08 @ 13:11:29
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Sussi

lite dålig uppdatering sött <3

2009-12-09 @ 17:31:53

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0