Skriv om och om igen

Nu är jag snaart klar med Benjis försäljningsfilm, vi gjorde den idag med mobilkameran eftersom filmkameran har gett upp.. Med andra ord, skitdålig kvalitet men den är väl bättre än ingenting. Alla frågar ju efter en film, så vi var ju tvugna att fixa en. Tycker den vart rätt bra om man inte räknar kvaliten! Så nu håller den på att laddas upp på youtube. Lägger upp den här sen :) Har alltid problem med att få den i rätt format, men jag tror jag lyckades nu. Jaja.
Julafton i förrgår! Hade en toppendag, först galopp i snön sen en liten promis vid vattnet med mackor och varm choklad. Sen Kalle (att jag somnade behöver vi inte lägga till) och sist julmat och klappar :) Fick pengar, mer pengar, resan ner till Skåne för att provrida Passion, We Sing, några böcker och filmer. 
I morgon kommer Kaaatta hit och vi ska rida ut tsm. :):)
Det var nog (nästan) allt som hänt de senaste dagarna, bye bitches!<3 

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0