Snöbollskrig

Nu är vi i Karlstad, kom hit igår vid 5 typ. Så igår hände väl inte så jättemycket, åt, spelade poker (jag förlorade stort ofc..), kollade tv, sov. Haha. Intressant intressant. Idag har vi gått en promenad som utvecklades till snöbollskrig och otroligt frusna tår.. Nu ska de åka och köpa raketer till imorgon och sen ska vi handla mat och så. Jag måste köpa ett par vantar eftersom den ena är borta.. Jag förstår inte, alltid alltid försvinner den ena vanten men inte den andra? Det är tredje paret som jag tappade bort ena halvan nu. Jaja. Tror inte ni är så intresserade av mina vant-problem. :)
Har kameran med mig så kanske kommer det lite bilder.
byebyebitches

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0