Tredje advent

Paallar inte blogga men nu gör jag det i alla fall. So, be happy! Sitter och lyssnar på alla nya låtar på iPoden :) Snart ska jag till stallet, ska rida ut med Lena kl 2. Så har jag ju Bollan också, men hon är ju svullen i fram så tror inte att det blir någon ridning idag heller om det inte har gått ner jättemycket. Luciaträningen igår gick ganska bra, han skötte sig hyfsat även om han aldrig var i närheten av någon slags form. Men han körde inga bockserier i alla fall... :) På tisdag ska nog jag och Alvis åka och köpa lite kläder till kadriljen :) Haha.
Har tagit bilder och filmade när Kristina hoppade i fredags men jag orkar inte gå ner och hämta mobilen så ni får vänta :) haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sussi

I want updates, my little sweet girl <3

2009-12-15 @ 21:21:18
Postat av: Anonym

Fin blogg, kolla in min blogg och komentera det nyaste inlägget om "Dagens fråga" så får jag se vad du tycker :).

Vad gör du annars?

2009-12-17 @ 22:12:51
URL: http://dduvetida.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0