Boooring..

Har precis tittat på en jäääättetråkig film, bara konstig.. :P
Var och köpte presenter till brosan som fyller år i morgon, då köpte jag sån där "fransk manikyr" som man gör själv . ) Så det har jag testat nu, det var inte så jättebra, jag satte mallarna för långt ner på nageln elr vad man ska säga :P Men men.. Det blir förhoppningsvis bättre nästa gång :)
Tränade för Ludde idag och det var så sjuukt jobbigt, fick träna övergångar,vilket vi är sämst på för både jag och Benji är så sega :Phaha.. Men nu har jag fått en läxa, så det är bara att träna på : ) Jag och Benjamin ska ha en "dressyrhelg" Hahah.. Ellr vi ska iaf rida dressyr 2 ggr och ut en : ) Sussi har ju åkt till Skåne, den svikaren :P haha :P nää då : ) Hon kmr hem på måndag så : )
Ses, puss puss <3

Oj, glömde nästan, en bild på mina fina (?) naglar:

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0