Dumbulle :)

Tjoo!
Nu är jag tillbaks, vi åkte hem idag istället för Benji fick värsta stora bettet på halsen och mulen, så vi åkte hem för och kolla till honom och så :) Men han mådde bra, drog runt ett varv runt byn och hälsade lite på fåren och lite så... Skitponny..
Men iaf, grisslehamn var fint o så : ) Bilder kommer imrg tror jag .. Orkar inte hämta kameran.. (a) haha. lat lat, självklart!
Idag hoppade jag o Sussi lite på banan, Benji var jätteduktig och jag var mindre duktig.. men vi kom över iaf (för det mesta.._) och vi hoppade faktist en oxer på 1.05 m! :) *stolt* haha.. De e ju hopptävling på söndag så man måste ju vara laddad! :)

Men nu ska jag nog sova lite ;) Sängen jag sov i i natt var typ 50 cm för liten. Jag kunde inte ligga på ngt sätt utan att slå i väggen eller kanten (det var en våningsäng) ... inte så skönt. Men nu får jag sova i min stooora sköna säng :)

nattinatti <3
puss/Moa

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0