:)

Tjoooo sötisar : )

Idag var jag jätteduktig och rensade på förmiddan i mitt skrivbord, hittade väldigt mkt gamla grejer ;P
Sen var jag i stallet, skulle ha gått ner till Sjövillan men de blev uppskjutet till imrg. Benji fick vila, och imorgon är det träning . :) Kanske ska ut och segla på torsdag/fredag om det blir fint väder :P  Så vi fick flytta på lektionen,
Träffade Sussi ida också :) Hon kom ju hem från Skåne igår. Men hon kände sig lite dålig typ... Hoppas du mår bättre nu gmn! <3

Nu: försöka fixa teamsm bloggen som jag har gjort ngt konsigt med .P
Men först: en bild, det blir en från grisslehamn :) hahha.. fotograf : brosan  :P

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0