Faalsteerbooo 2009

Japp, nu ska ni få rapporten från Falsterbo :)

Kom till tävlingarna vid lunch på tisdagen, precis lagom till ponny kvalet. Vart heelt kär i Verdi, ni vet Marina Mattsons hingst. Såå sjuuukt fiiiin <3<3<3 Den vill jag ha! : ) Hon vann såklart :)
Sen kollade jag lite på femåringarna och sen var det hem och så åt vi lite kinamat :)
På onsdagen var det först sexåringar, sen ponnykuren och sen sexåringar igen : ) Verdi vann kuren. Självklart. :)
Och så var det huntingen också, skitrolig speaker haha :P
På torsdagen gick jag in själv, mamma och brosan gick och badade :)
Så först var det typ Gina Tricot future elit, elr ngt sånt .:) Och sen typ 5 åringar och 6 åriga fölston, det var kul att titta på, sen var jag tvungen att åka hem...
Åkte värsta äckliga tåget hem.. Det luktade kiss i vagnen! Bläää blä..
Men det var väldans kul i falsterbo iaf : )

Och självklart blev det lite shoppning också :)


Flughuva, hansbo 85:-

Flugtäckte, Domani 199:-

Glansspray, Foxfire 99:-

Dressyrspö, 75:- (Men jag fick de för 50 :) haha)

Sporrar, Globus, 179:-

japp, de var falsterbo :)
chiao!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Oooo ja o Zirre har saknat dej sååå mkt gmn, åk aldrig igen....:P syns imor<333333

2009-07-17 @ 22:21:58

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0