Grattis lillebror!

Tjooo sötnosar!

Idag fyller brosan 13 så han fick lite presenter på morgonen. Bla en tv! Elr den ska inte sitta i hans rum, typ i "allrummet" på övervåningen så ja kan också använda den : ) Han fick ett Wii också med Balance Board och det .) skitkul, men svårt :P
Var och red i morse, Benji var ursöt när jag kom till hagen. han låg ner och sen fick jag gå fram och gosa med honom när han låg ner, sååå gulligt! Tog lite bilder men jag orkar inte lägga upp nu : P kmr sen : )
Det gick iaf jättebra att rida! Gjorde min läxa jag fick av Ludde igår (a) haha..
Ikväll kmr det lite gäster och så ska vi grilla och så : )

Pussipussi <3<3

Kommentarer
Postat av: sonia

tack!

2009-07-24 @ 22:50:35
URL: http://sonjamedy.devote.se
Postat av: Anonym

2009-07-25 @ 17:55:30

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0