Hjääälp!

Ahhh, vad har jag gjort egentligen... Susanne tyckte att ja skulle följa me henne till Edsbro (som ligger skiiitlångt bort!) och tävla, hoppning... Så nu är jag anmäld, nästa söndag ska vi tävla 90 cm. Hjälp, hjälp! Vi får väl göra vårt bästa och försöka ha lite mer fart än på Sollentuna i våras ; ) Så kanske vi kommer runt utan att hoppa allt ifrån skritt och krasha ett hinder totalt... Vi satsar på att komma runt : ) Förhoppningsvis är det inte ett omöjligt mål, haha. :P

Idag åkte jag till stallet vid lunch och då badade ja o Sussi plutten och knoppade o flätade och allt :) Han vart jättefin, och hur gullig som helst : ) Sen fick han öva på att vara utställningsponny. Han klarade det ganska bra, förutom några försök till rullning, som lyckades en gång. Men som tur var rullade han sig i gräset så det förstörde inte hans glansiga päls ; ) (Bilder kommer, ska bara få dom av Sussi )
Sen skulle Sussi in o äta, o sen kom Malin så det tog lite längre tid... :P haha. Så vid fem satt vi på hästarna, och jag kom till stallet vid 12, haha :P kan man bli snabbare eller ?
Skulle åkt till Hästhoven ida, men eftersom det tog lite längre tid än va ja hade räknat med i stallet så hann ja inte innan de stängde :P

Pussipussi
/Moa


tkr att det är så himla coolt ljus på den här bilden :P och så ser han väldigt fin ut oxå ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Dt kmr gå skiiiit bra gmn, ja o zirre e där o hejar på er<3333333

2009-07-06 @ 11:59:42
Postat av: Sussi

Dt kmr gå skiiiit bra gmn, ja o zirre e där o hejar på er<3333333

2009-07-06 @ 12:00:50

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0