Hopphopp

Tjooo sötnosar <3

Idag åkte ja till stallet och då byggde ja och Sussi en superbra bana :P hahah. med omhoppning och allt..
sen red vi ut lite som uppvärming, då mötte vi linnea o wille :) som otroligt nog klarade att rida hem själva haha :P
sen hoppade vi banan, gick inte så bra för mig.. först vägrar han på trean som var en oxer, för att den kom för tajt efter svängen.. då håller jag typ på att flyga av, men jag höll mig kvar, fast jag satt typ framme vid öronen :P haha.. sen vägar han på femman också, för det var vårt fina julklappshinder med glitter som glittrade extra mycket av solen.. haha.. sen bytte vi häst och jag testade hoppa zirre istället : ) han var väldigt kul och hoppa, för det var typ bara att styra så hoppade han ju! :D haha, till skillnad från Benji :P

imrg ska ja nog mocka ur boxen för på tisdag ska vi tvätta stallet : ) jihaa :P
glöm inte o kolla på team sm bloggen : ) den har precis fått en ny header :) kommentera vad ni tkr .P

chaio <3

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0