I´m a hästskötare :)

Haaallouu sötisar!

Idag var jag hemma och slöade på förmiddagen. Ludde ringde och sa att istället för att jobba på Sjövillan så kunde jag få bli hennes typ "hästskötare" åt Cobra. (En av hennes hästar) Typ följa med på tävling och så, kanske ta hand om henne om Ludde åker bort :) Skiiitakul! :):):) *happy**happy*

Sen åkte jag till Sussi och så gick vi ner och badade, men de blåste väldigt mkt så de blev väldans kallt... Så vi gick upp och red istället : ) Det blev lite konditionsträning, massa galopp! Whiihoo!

Nu ska jag fortsätta med mina chips haha :P och så ska vi fixa lite med nya sidan! Team SM har numera fått en blogg vettni : ) Team SM´s blogg

pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Sussi

Aaaa kondis träning behöver vi nog göra lite oftare, nt bara Zirre o benji kanske vi oxå:P <3333



men du, vi Måååååååsssstte bara åka till dt där stälet i portugal som du hitta o sen tinne haha:)<3

2009-07-18 @ 20:13:20
Postat av: Moa

hahaha, aah! verkligen :)

2009-07-19 @ 16:59:14
URL: http://moosans.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0