Team SM i städartagen!

Tjoo :)

Igår städade jag och Sussi hela sadelkammaren + möblerade om lite :P Det vart jättefint! Och idag har vi tvättat mattan i transporten tills på söndag. Ja tkr vi har varit skiitaduktiga :)
Nu ska vi bara måla bommarna oxå, och staketet på ridbanan :P haha, bommarna kommer att bli sååå snygga!

Idag skulle vi rida ut, jag red barbacka.. Och sen skulle vi galoppera. Sussi drog på lite efter ett tag. Beni tyckte det var jättekul! och drog i väg i en serie av glädjeskutt, när man sitter barbacka då är det inte så lätt att sitta kvar så jag flög av ner i gräset :P Landade på höften typ, men de var ingen fara. kommer nog att få världens blåmärke bara :P haha..

men nu ska jag äta rulltårta, byebye :P
puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Sussi

haha aaa klart vi har varit duktiga vi e ju alltid Bäst gmn<3 haha o den goooda pajen, o kakerna förtjäna vi tkr ja, dt blev ju skiita fint....:P haha<333333

2009-07-09 @ 20:49:06
Postat av: alice

team sm ? tävlar ni sm ? :P

2009-07-09 @ 21:46:49
URL: http://alus.blogg.se/
Postat av: sussi

haha nepp not get:P team SM, susanne o moa:D<3333

2009-07-10 @ 00:11:15

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0