Gripens RF 26-28/6

Heeej sötnosar!
Nu är jag hemma igen efter en otroligt rolig helg :)
Det var den bäst organiserade tävlingen jag någonsin varit på! (motsatsen till hölö....:P)

FREDAG

Vi börjar med att åka ca 10 mil fel... (enda minuset var vägbeskrivningen)  Men vi hittar dit iaf. :)
Sen är vi där ett tag och lastar in alla grejer och så.
Vid fem startar jag, det var LB:1 på fredagen. Han känns bra, mitt enda mål med helgen var att rida när jag kom in på banan, eftersom jag brukar bara sitta och åka runt... :P Och jag tyckte att jag red och fick 66,90%!! Ingen placering, men jag är jättenöjd med resultatet :)
På kvällen åkte vi in till Strängnäs och åt middag :)

LÖRDAG

Jag startade inte förrens vid 4 nån gång, så vi åkte till Strängnäs och badade på förmiddagen. Sen på tävlingsplatsen igen, var det dags för start : ) Benji gick urbra i collektingring, men inne på banan vart det lite sämre. Men jag tyckte att jag ändå red, så jag var jättenöjd. Det blev 59,74%. Jag är inte nöjd med procenten, men jag kan förså domarens åsikter, han gick kanske inte i form hela och så där : P (a).
På kvällen var det ryttarfest, eller vad man ska kalla det. Vi fick typ lite mat och sen skulle vi gå en tipsrunda. Det var inget speciellt lixom :P

SÖNDAG

Mamma och brosan åkte in och badade, men jag ville stanna kvar och titta på tävlingarna. Vid 3 startade jag. Han kändes ganska fin på framridningen. Inne på banan försökte jag verkligen rida bra, fina vägar och allt :P Jag tyckte att det gick jättebra, han ökade till och med! Det var evigheter sen han ökade inne på banan :) Jag fick 62,89% Det var väl bra, men jag var så nöjd med själva ritten så det kändes lite lågt ;)
Sen bar det av hemåt igen.. :)

Det blev inga placeringar för mig, men vi var 5 från Sjövillan där :)  Vickan, Linnea, Lotta och Linda (och jag :P) Sen tävlade Lottis på söndagskvällen, men det missade jag.. Vickan vann första dagen och sen vann hon hela cupen för B-ponny! Grattis Vickan!!! Linda och Kurre kom 3a på fredagen och söndagen och vann på lördagen! Hon kom tvåa i cupen för D-ponny! (Jag kom 12a, hahaha :P) Och Lottis kom tvåa i P1an igår kväll. :) Grattis tjejer!

Lite bilder:



pusspuss <3
/Moa

Kommentarer
Postat av: cherryl

Gud vilken fin ponny du har, jag rider också, fast jag hoppar ist:D

sv: tack så mycket, vi får hålla tummarna:D

KRam

2009-06-29 @ 16:30:15
URL: http://cheryyyl.devote.se
Postat av: anna

gu vad duktiga ni är! :) vilket gymansium ska du gå på nu då? ;)

2009-06-30 @ 20:39:27

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0