Sooommar, sommar och sol

Guuud, vilket skönt väder det är! Typ 25+ o sol!! Nu ska det bara bli varmt i vattnet också :P
Ska ut och lägga mig i en solstol och fortsätta läsa min bok. :) Jag lånade Twilight på bibilokteket, eftersom alla säger att den är så bra måste man ju testa :P. HIttils tycker jag att den är väldigt bra! fast jag har bara läst typ halva första boken ;)Sen är det stallet, en liten utetur, barbacka?`, med sussi och zirre .
Igår var det långtur, vi var ute i typ 4 timmar!! Men kul var det :)
Nepp, nu ska jag ut och njuta av solen <3<3<3
Pussipussi
Moa


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ooooo vilken tur ja...:D<33333

2009-06-23 @ 11:13:50
Postat av: Karro

sv. haha ja vet men de e fett skönt egnetligen att starta tidigt :P

yess de bliev lilla rundan eftersom pönnin varit så dum på tävling sista tiden :P

2009-06-23 @ 11:57:50
URL: http://kaarro.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0