Tjing!

Imorgon bär det av till Strängnäs och Gripen :) Ska bli såå kul och är väldigt laddad :P
Benji är nydushad och allt är putsat, mina grejer är snaaart packade (a) .
Jag startar ju inte förrens typ halv 6 (obs, på kvällen :P) så vi behöver inte åka så tidigt, men vi skulle nog åka iaf vid elva. Det är ju skönt att vara där en stund innan och hinna packa upp lite och så ;)

Sov hos Sussi igår, vi badade typ 2 ggr igår och en gång idag :P fast det bara var typ 17 grader i vattnet! och så var vi på ica typ en miljon gånger :P vi hade köpt massa godis och lite mat, och sen skulle vi springa till bussen. jag höll i den rätt fulla godispåsen och börjar springa, men såklart går godispåsen av på mitten och i stort sett allt godis åker ut på gräset... moa i ett nötskal.. hur klumpig får man bli asså?? :P haha, och bussen skulle inte ens åka, så vi hade inte bråttom! jaja :P

jag kommer nog inte att ha någon data i helgen, så vi hörs på söndag/måndag med tävlingsrapport :)
pussipussi <3
/Moa

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0