Baaadaaa

Tjoo!

Idag var jag i stallet och red ut lite i skogen med Sussi och Zirre : ) Hela ridturen bestog typ av att vi irrade runt bland massa granar och funderade på hur vi skulle ta oss ut ur skogen :P haha. Men vi kom ut iaf!
Och sen gick vi ner till vattnet och badade, det var skönt på ytan, men vid fötterna var det skiitkallt ;) Fast termometern visade att det var 20 grader i vattnet :P
Imorgon är det Luddeträning, kl 10 :) Sen ska vi bada lite mer :P o sen ska ja sova hos sussi <3 På torsdag är det tvättdag, Benji ska badas och sadeln o tränset o allt ska smörjas.. Sen ska jag packa också :P På fredag bär det av till Gripen! Det ska bli skiiitkul :D Startar typ 17 alla dagar ; ) rätt skönt, men för min del hade ajg hellre startat lite tidigare. har inget emot att gå upp ;) men men , är glad att jag fick starta övehuvudtaget iaf, haha :P
Ikväll är det morden i midsommer som gäller .P börjar om en halvtimme så .)

Puss puss
/Moa

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0