Vill ha..

Tjabbadabbadoo ;)

Snart stallet, hoppning me pluttarna <3
Skulle vilja åkt till grönan i morgon, men ja ska ju tävla nästa helg och mamma vill inte att jag ska bli mer sjuk till meetinget. Så ja vene, men de vore kul.. :) fast jag vill ju inte heller vara sjuk till gripen.. veckan efter kanske? :P
Vill ha en ny mobil, och Susanne hade värsta bra grejen, typ 3000 gratis sms varje månad! Det var kontantkort men iaf. Och man kunde få en telefon me, eller man var ju tvungen att betala.. Men då fick man kortet med typ. Jag hitta en, skitfin, mkt bättre än min som jag har nu :P Iaf snyggare... Men den kosta typ 1000 och mamma tkr att jag redan har en mobil som funkar, så jag tänkte om jag betalar lite, så kan hon bara betala nån hundring typ ;) men men, får se hur de går, faktiskt 1000 spänn för en mobil är ju skitbilligt! håll tummarna för mig ;)

Vill haa....













Puss puss//Moa


Kommentarer
Postat av: Karro

åh en sån där mobil har jag.. den suger xD

2009-06-21 @ 18:05:47
URL: http://kaarro.blogg.se/
Postat av: anna

min syrra har en sån, den är skita dålig... x)

2009-06-22 @ 16:47:30
URL: http://puffran.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha, okej. Då ska ja väl inte köpa någon sån :P haha. Men den va fin ;)

2009-06-22 @ 22:01:53
URL: http://pyret.devote.se
Postat av: anna

haha, joo, den är fin :) och lätt ;O men jättejobbig...

2009-06-22 @ 22:57:15

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0