Det trodde ni inte va?

Igår var då Linnea sötis här, Sussi skulle också kommit men hon dissa oss ;o) . Hon kom och vi kollade på Mamma Mia och sjöng jättefint till alla låtar :P Och massssa godis ofc. Eller ja popcorn snarare :)
Sen idag åkte hon tidigt för hon skulle träna, jag skulle egentligen följt med men fick typ inte sen halvt sov jag när hon åkte haha :P
Så jag städade sen åkte jag till stallet och sen till häst loppisen eftersom vi skulle stå där och sälja saker .P Jag red ut lite på Benji och han var sötast som alltid : ) Sen på loppisen sålde vi ganska mkt, och jag fick ett par helt nya Tretorn stövlar! För 500 kr! Dom kostar ju typ 4000 nya så bra köp eller? haha.

Lite bilder :






And finally....
MY TRETORNS! Hahah.



Kommentarer
Postat av: s

haha men lilla gmn e du nt uppdaterad kostar faktiskt bara 3000 haha :P <33333

2009-11-08 @ 20:37:43
Postat av: Moa

jajajaja, men iaf 500 spänn asså! Heeeelt nya. :D haha

2009-11-08 @ 21:13:06
URL: http://moosans.blogg.se/
Postat av: Sussi

haha värsta klippet :P <33333

2009-11-09 @ 14:29:31

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0