Jag tror alla busschaffisar här hatar mig.. I morse körde bussen förbi min hållplats när jag skulle av, fast jag hade plingat! Sen nu när jag skulle hem räcker det inte med att jag måste sitta i solbacka och vänta 20 min för att man bor på landet, nej då stannar inte bussen vid ändhållplatsen fast det var jag och en annan tjej kvar på bussen! det är väl klart bussen stannar på ändhållplatsen?? Idiot bussar.

Idag var det skola som vanligt, först skulle jag läsa upp en berättelse på historian. Gick helt okej för att bara ha pluggat på bussen :o) Sen geografiprov.. Men det gick över mina förväntningar och det var bara ett g-prov. Men jag svarade på alla frågor och så. (Tack 118 118 säger jag bara, haha) Sen engelska och vi fick äntligen lite flyt med vad vi ska göra på vår talkshow på fredag, tack Ebba.

Nu är jag hemma i alla fall och ska äta och så innan jag åker till stallet. Det blir nog dressyr idag. :) Fick ett sms i morse om att min franska sadelgjord och svanskappan har kommit! Jippie! Nu jäklar ska vi dansa fram på söndag, haha. Om han nu ens har vänjt in sig på svanskappan tills dess.. *hoppas* Han sadelmakaren sa att det kunde ta en timme eller flera veckor, men Benjigullesöt är ju snäll så de borde inte vara några problem tycker jag!

På söndag är det final i allsvenskan, oh yeah! Och vi ska såååå äga alla, eller hur sötisar? :) Synd att det är LA bara, då måste man ju typ göra saker! Herre.. haha. Och kallt ska det bli, men men. Allt för laget! Hoppashoppas att jag kan koncentrera mig lite! Borde väl inte vara så svårt?


Kommentarer
Postat av: linnea

FREEEEEEEEEE`DAAAAG ÄRE MIDDAG GUMMAN! <3

2009-11-11 @ 19:07:54
URL: http://linneajosefinb.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0