Gulligt eller vad?

Hittade det här på Camillas blogg, det var massa citat av barn. Och det är var ju klart det bästa:

 – Det är inte så farligt om man har olika färg på huden. Det viktiga är att man har samma färg på hjärtat. Isabell, 7 år

Är det inte för bra?! Mitt nya motto, haha.

I alla fall, dagen. Det var skola som vanligt, hade en lekt från 9-10 sen var geografi läraren sjuk så vi hade lunch i 2 och en halv timme .. Så jag, Olivia och Therese åkte till Donken och svullade onyttig mat :) Mums.
Sen tre timmar Historia, inget prov. Yes! Juste, fick VG på naturkunskapen :o) Oh yeah. Sen var jag i stallet, Thess skulle följt med men de blev ändrade planer . Haha. Red iaf dressyr på banan eftersom det var Elkekurs i ridhuset. Bajs på det.. Han var rätt springig och pigg i början men sen gick de bättre och han var ganska stadig! :)
Nu ska jag checka faceb och sen duschen .. Haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: moa ♥

Fin blogg! Läs och kommentera gärna min blogg <3

2009-11-24 @ 19:01:21
URL: http://mklss.blogg.se/
Postat av: sarah

haha, värsta gulligt sagt. det där att alla har samma färg på hjärtat :)

2009-11-26 @ 00:26:56
URL: http://sarahsundberg.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0