Gymnasiemässaaaaaaaaan

Jupp, idag var det då gymnasiemässan. Och jag skulle stå där och säga att min skola är bäst haha. Det var jag, Katta och Fanny från min klass som var där och några naturare. Vi såg den seriöst snyggaste killen ever, och han verkade fett gullig också! Killen med tandställning från Värmdö, ring mig om du ser det här ! Haha. (a) Hoppas han börjar högland :o)
Sen var de väl inte så mycket mer som hände idag.. Igår skulle jag ju då ha tränat för Ludde, och jag åker dit och allting men när jag kommer in i ridhuset så är Lotta där och bara "Ni vet att Ludde är bortrest va?" Haha. Ludde är virrig hon.. Så jag fick rida lektion för mamma istället haha : )
Sen måste jag bara tipsa om typ den sjukt värsta superbästa låten ever! Har letat efter den på nätet i typ en miljon år och hittade den igår!! Herregud va glad jag blev. Så måste ni bara lyssna på den!!!!


The Feel Good Song - Hollywood Music

Okej, lite konstig låtgrej blev det men iaf! Lyssna!!

Sjukt bra eller hur! Verkligen en feel good song :o) <3<3


Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0