Hata geografi...

Sitter här och kollar på ngt gammalt Adam och Eva avsnitt på youtube haha. Länge sen man såg de asså!
Har pluggat geografi sen jag kom hem, hatar det.. Och så självklart prov i morgon. :(
Benji fick nya skor idag så han fick vila :) Men han var lika söt som vanligt <3 I morgon är det skola as usual.. Men det är iaf onsdag = snart helg :o)
Någon (vem?) tyckte jag skulle berätta vrf jag inte ska sälja Benji plutten och det är för att det inte var någon som ville köpa honom så vi väntar ett tag med att sälja honom tills i mars typ när det kanske är lättare att sälja och så ska jag hårdträna i vinter :) (det där blev en extremt lång mening haha)
Puss <3


Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0