Helg

Jag har kommit på en sak. Jag älskar Åhlens! Haha. Var där igår med familjen när vi var i stan. Man får ju värsta juliga stämningen! Jag ska åka dit och shoppa julklappar sen, det känns som i alla amerikanska romantiska komedier då :) Haha. Och så hittade jag en jättegod (eller vad säger man?) parfym när vi var där. Eller två faktiskt. Dior Hypnotic Poison och Dior Hypnotic Posion Elexir tror jag de hette (?) Får se om de ska köpas haha. :)
Igår då, vad gjorde jag mer? Eh, vi gick lite på stan. Sen åkte vi hem och åt tacos (haha sussi) sen kollade jag på dressyren som ni vet :P
Juste, jag var i stallet på förmiddagen också. Red i ridhuset och det gick skitbra! Eller han var knäpp i början och typ skenade med mig i ridhuset haha. Sen red Ida lite också.

Idag var jag i stallet på morgonen och red ut lite, han skenade/bockade typ hela vägen hem. SKITPONNY! Så nu har han fått sänkt havre.. Haha. Hoppas det blir bättre nu då.
Sen hem, äta lunch och sen åkte vi till Taxinge slott på en julmarknad där. Det var jättemysigt :) Och så hade de värsta kakbuffen typ! :D Yummie <3
Nu har jag kollar på Playa del Sol och Parlamentet, haahahha.. :o) Och imorgon är det skola.... Bajs på det. Men jag skulle få sällis på bussen iaf. Thess skulle sova hos sin mormor och morfar som bor typ här i närheten så vi tar samma buss : )
Nej, nu är det facebook time. Puss

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0