Kanske ska sluta blogga?

Det verkar som om jag får fler läsare då i alla fall, haha. Förut när jag typ blogga en gång i veckan, fick jag typ lika många/fler besökare än nu när jag är duktig på att uppdatera? Jag fick fler kommentarer också, iofs bara typ "börja blogga" men i alla fall?
Har precis duschat och fixat mig lite inför kvällen, ska till Alvik och äta middag med typ hela Sjövillan : ) Skoj skoj. Var i stallet en sväng också, skrittade ut lite barbacka med Anso och Bollan. Benji var sötast som vanligt och jag förfrös tårna. Ofc..
Hade skitaskön dag i skolan idag, först tyska (fick godkänt på provet! :o) typ alla fick ig så är sjukt nöjd! jag skryter inte! ) sen so men det var bara debatt (=man behöver inte göra ngt) sen engelska och då spelade vi typ teater i aulan : ) Sen skulle vi gå till Bromma Gymnasium och ha "Gåspennan" där. (En novell tävling) Kristoffer från min klass vann haha. Sen sluta jag typ 2 och fick skjuts :o) Najs Bajs!
Nu ska jag kolla faceboooooook, kissies ♥

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0