Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det gick så sjukt bra på träningen :)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov...

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade facebook

Det sista du sa högt: ?

Det senaste någon sa till dig: "Aha"

Vad har du druckit idag: Vatten, saft, vatten :P

Vad var det senaste du åt: Mina otroligt goda popcorn :)

Vad var det senaste du köpte: Godis?

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Jag ser inte :)

Godaste glassmaken: Choklad!!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Eh, jaa kanske :P

Sover du tungt: Ja på natten men inte på morgonen

Drömmer du mardrömmar: Inte ofta

Trivs du med ditt jobb: Har inget :)

Favoritklädsel: Pyjamas! (stavning?)

Favoritlåt just nu: The show must go on, med Idol Erik :)

Vad ser du om du tittar till höger: Min otoligt stökiga garderob :P

Vad gör dig glad just nu: Musik

Vad ska du göra härnäst: Svara på nästa fråga :o)

Höger eller vänsterhänt: Hööger! 

Humör just nu: Glad :D

Favoritgodis: Allt utom lakrits

Kläder just nu: Myskläder :)

Sommarplaner: Ingen aning

Hur många kuddar sover du med: En

Spelar du något instrument: Piano, gitarr men inget bra :)

Morgon eller nattmänniska: Morgon mest men kväll också

Vad är viktigast för dig: Benjamin! Nej men jag vet inte .)

Är du kittlig: haha jaa lite

Snarkar du: ibland :P

Stjärntecken: vädur

Äckligaste insekten: alla!

Längtar du mest efter just nu: en kall cola!


Kommentarer
Postat av: Karro

Hur går det med försäljningen då? saknar lite update på den fronten också :P

2009-11-07 @ 18:56:37
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0