Plugg, plugg

Nu är jag hemma, eller kom hem för typ en timme sen:) Vi var på tingsrätten idag så fick sluta tidigare. Jag har skrivit om målen nu, och ska börja plugga till Naturprovet i mrg och Geografin på onsdag + att jag ska berätta en historia för klassen på onsdag också! Herregud, pluggis jag kommer vara asså :o) fast naturprovet kanske skulle flyttas till nästa vecka, men har inte fått veta ngt så det är väl lika bra att plugga på....
Sen måste jag ringa Ludde och boka om min lektion, så kanske ska träna idag ? Haha. Vilken koll man har. Men i morgon ska Benjiplutten skos i alla fall. : ) Sitter och lyssnar på massa gammal musik haha. Någon som har lite låttips jag har brist på låtar haha.
Men nu måste jag fortsätta plugga, blääää... Puss på er!<3

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0