Stockholm Horse Show - IMORGON!

Ohhhh jaaa! Imorgon imorgon imorgon.. Har väntat i ett år nu typ! Är så jävla taggad asså :):):):)
It´s globen time! Med Sussibäst och hennes kusse Ellenore (stava jag rätt?). Som kommer ändå från Skååne, applåd för det :) haha.
Nej, men imorgon blir det globen från 11 till 24 typ, shopping i pauserna och onyttig mat. Kan det bli bättre?? Nej tror inte det va`?



VIP, ahaaaa! Slå den ni??!



I alla fall, idag har det väl inte hänt så mycket, skolan typ håltimme i 2,5 timme igen.. (Svininfluensavaccinsjuka lärare.. haha) Sen träffa jag Sussi och åkte med henne till Svanhagen och sen tillbaka till skolan igen för vi hade ju den där middagen med föräldrarna. Det var väl trevligt men lite segt. Sen var jag i stallet en snabbis och pussade lite på älsklingen. :) Imorgon blir det upp tidigt och rida för att han inte ska vila två dagar på raken. Sen blev det jättebra i helgen, eftersom jag inte kommer att vara hemma så mycket (ingenting typ) så kommer jag ju defenitivt inte hinna rida. Men Anso i stallet ska tomköra Benjiplutt på lördag,(spännande.. haha) och sen ska Kristina hoppa honom på söndag. : )  Hade egentligen velat se men jag är ju som sagt på GLOBEN, oh yeah! Haha.

Nu ska jag nog packa lite och räkna ut när jag ska gå upp imorgon... Inget jag ser fram emot direkt...... Men men det är ju faktiskt GLOBEN! (haha, okej ni fattar att det här är stooort! )
Puss

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

Det hade varit jättesnällt om du röstat på mig, nr7!

kram <3



http://vmk.blogg.se/2009/november/semifinalisterna.html#comment

2009-11-27 @ 17:01:31
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0