Tävlingsrapport

Men ahhhhhh! Allt försvann-.- hata hata.
Jaja, bara att börja om igen .

Tävling som sagt idag då, Jag var först ut i laget. Hann inte rida fram så mycket så jag tycker inte att han kändes riktigt bra från början. Sen kom jag in på banan. Behöver jag säga något mer? Skit gick det i alla fall. Och domarna tyckte inte det var något vidare heller, 53%.

Sen var det Vickan, tyckte hon red jättebra men Dixie var lite spänd.. 49% Tror jag? Sen Linnea, jag tyckte det var sktibra! Men domarna var hårda så 52%. Sen Cathrine, jättefint var det och domarna höll med. 67,5% och en första plats tror jag! Grattis !! Alla var superduktiga sötnosar <3
Så det var allsvenskan för den här gången!

I morgon är det skola som vanligt och sen stallet en snabbis men mamma fyller år så hinner inte göra så mycket. Vi skulle nog laga middag till henne :P Vi får väl se hur det går haha.
Kissies <3

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0