Donkenfrossa...

Tjing sötisar, som tydligen inte gillar min blogg längre.. Igår var det bara 54 läsare och idag 4.... buhuuuu :´( kom igen lite nu va???

Idag var jag i skolan igen.. suck. Dagen började med naturkunskap, fick hålla en presentation som skulle varit ett grupparbete själv för ingen annan i min grupp var där, skoj. Not! Sen var geografin inställd och då blev de hål timme från 10 till halv ett naaajsigtbajsigt asså :D åkte till donken med lovisa, olivia och therese . vi var fyra personer och åt väääldigt mkt haha. sammanlagt var det typ 7 mellan pommes, 4 olika hamburgare, typ 5 läsk, 4 morotskakor och en munk hahaha.. tjockisbarnen här asså :P
Sen tillbaks till skolan och långlektion till 3. Nu e ja hemma igen och ska äta lite middag och sen till stallet, det blir nog dressyr idag. Kommer några och provrider imorgon så .  :)

Pussi puss <333


hahah, vår fetmat :)

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0