Jag är jultomten!

Idag har jag och Sussi bakat lussebullar :o) Det känns som jul nu tycker jag , och jag har bestämt att jag ska vara jättejulig i år. Baka ännu mer lussebullar, knäck, alla andra julsötsaker, pynta massor, pepparkakshus, massa fina julklappar, en låång önskelista... Vad kul jag ska ha! Förra året hade jag ingen julstämning alls, inte ens på julafton. I år ska det bli ändrning på det! Sitter redan just nu och lyssnar på julsånger :o) Nejdå, jag ska inte överdriva, men en lång önskelista och knäck blir det i alla fall!

Idag kom Sussi då och jag åkte och mötte henne på cykel :) Duktiga jag.. Sen åkte vi till stallet, jag red dressyr och Sussi gick en promis med Zirre. Eller dressyr och dressyr, så gott det går i min hemska hoppsadel. Mamma ringer konstant till sadelmakaren som vägrar svara. Hur ska man då få kunder om man aldrig svarar i telefon, undar bara? Han kan inte vara särskilt rik.

I morgon är det i alla fall Luddeträning, i hoppsadel. Good luck säger jag bara. Jag tror Tintin skulle sova här, eller jag hos henne. Det där med att bestämma något gick väl sådär.. :o) I alla fall ska jag med henne till stallet först och hjälpa henne, sen ska hon med mig och titta på Luddeträning.
Och så skulle vi städa i morgon också, suck. Det är lov ju! Jag vill ha städerska... Jaja.

Nu ska jag försöka hitta ett finare typsnitt till bloggen. Något tips?
Tjing!

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0