Julie&Julia

Kom precis hem från stan :) Var först i det där nya köpcentret i Liljeholmen, tycker det var mysigt! Sen var vi och åt på TacoBar, nyttigt som vanligt.. Och sist bio :o) Julie & Julia blev det och den var hur bra som helst rekommenderar verkligen!! Älskade scenen när Julia hackar typ 5 kilo lök, haha. :o) Nej, men den var riktigt bra faktiskt! En feelgood film, (=jag älskar!)
Idag var jag också och red med Sussi på förmiddagen, vi red runt ängen :) Mysigt. Längtar såå till globen alltså! Kan inte vänta... Idag är det bara 30 dagar kvar ju! :D
I morgon ska jag åka och klippa mig vid 10, ingen total makeover, men i alla fall lite mer uppklippt och så : ) Sen stallet, men tror att han får vila. Sen ska jag till stan igen och träffa Thessi :o) Kanske ska gå och se Julie & Julia igen då ;o) haha, nej då lovar, sånt freak är jag inte. Köper den på dvd sen istället så kan jag kolla hur många gånger som helst :)
Nu blir det tvn, hoppas på att det finns något roligt :o)
Bye bye eller kanske Bon Appetit! haha..

Kommentarer
Postat av: Petra

Heej =)

Snygg Blogg (:

Gå gärna in på min blogg (:

http://petrajjoohansson.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar :)

2009-10-27 @ 09:31:12
URL: http://petrajjoohansson.blogg.se/
Postat av: JoHanna - 365 recept

Vad kul att du tyckte filmen var bra! Jag har fått många tips om att gå och se den med tanke på vad jag har för blogg.. :P Kanske får ta och göra det på fredag då.. :)

Ha en bra dag!

2009-10-27 @ 09:51:15
URL: http://www.365recept.se

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0