Kors i taket!

Moa bloggar :o) Men bara för att jag hann med bussen som gjorde att jag kom hem typ 45 min tidigare än om jag hade tagit nästa buss, happy me!
Måste bara förmedla till mina söta små blogg läsare att Sjövillans div. II lag har gått till FINAL! (tror jag i alla fall.. hehe)  Vi kom fyra i andra omgången, och var bara en procent från placering... Men från 7a till 4a är braaa! Benjamin var jättefin, men jag slarvade så 62% för oss. Enligt Ludde hade vi, utan mina slarvmissar, fått 67-68%.. Men men. Vi tar dem nästa helg då vi ska till Södertälje.
Idag är det Luddeträning :o) Så ska äta lite först sen bär det väl av till stallet vid 5. (?)
Borde väl egentligen plugga tyska eftersom jag har prov i morgon, men jag tycker nog att jag kan det, ehum :o) Kom precis på att jag måste hinna köpa godisgummibjörnar till multikulti imorgon (skolgrej med tyskan) får försöka hinna det innan stallet, men det borde väl gå. Eftersom jag hann med bussen :D haha.

Åhh, asså jag längtar såååå till Globen (sthlm horse show) :o) Nu är det bara, hm, 36 dagar kvar! Whihoo!

Min idol :o)

Kommentarer
Postat av: Sussi

ohhh, snygg design gmn<3

ja längtar oxå skiiiit mkt vi ska ha sååå jävla roligt asså :P <3333

2009-10-22 @ 16:28:14

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0