Update

Heeeeej : )

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte orkat..
Det har hänt lite grejor sen sist men orkar inte skriva allt. Men iaf. I torsdags var det klassåterträff och det var jättekul att se alla igen. Ingen hade förändrats tycker jag .P
I fredags var jag mest hemma (tror jag, kmr inte ihåg?) och sen skulle jag följt med sussi på tävling på lördagen men så blev d inte. Så på lördagen typ städade jag först... sen skulle jag visa Benjamin för några som skulle provrida och mamma var iväg så jag fick göra d själv. :S men de gick bra, tror jag  ? :P sen kom fia min gamla tränare på kvällen och åt middag  : )
igår var jag på bio med sötisarna linnea och sussi, först åt vi massa pizza och sen massa (MASSA) godis/popcorn.. fast typ hälften var kvar.  :P
snart bär de av till skolan ,men börjar inte förrän kvart över 10 för N3 är på klassresa så massa lärare är borta, men eftersom man bor på landet är det ju att gå upp 8 iaf....... aja, bättre än typ 6-7 iaf. P
ikväll blir det nog dressyr och imorgon kommer några och provrider för andra gången : ) Hoppas de vill ha honom . <3
nu ska jag ut i skitvädret. usch för hösten asså..

pussipuss <3

när ska det se ut så här i sverige???? kan någon fixa det taack !


Kommentarer
Postat av: malin

människ BLOGGA ! <3

2009-10-17 @ 10:13:03
URL: http://bloondiiinen.blogg.se/
Postat av: Moa

snaaart, orkar inte hahah

2009-10-19 @ 13:12:24
URL: http://moosans.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0