Vad tycks?

Om den nya designen, själv gillar jag den myycket haha :o) Vad tycker ni, hiss eller diss?

Idag började det med tyskaprov på morgonen, tror det gick rätt bra.. Sen var det några vanliga lektioner och sen kollade vi på en helt sjuk film, fast den var väl ganska bra. Sen var det "mulitkuliti" och man gick runt lite och åt mat, sen åkte jag till stallet och red ut lite med Sussi :o) Benji var jätteduktig och sötast som vanligt. <3 Nu är jag hemma och har precis kollat på Idol.

I morgon ska jag nog sova hos Sussi, och rida innan. :o) Snart kommer brosan hem med massa jobbiga kompisar som säkert kommer ta datorn så får passa på att blogga nu, för med min snygga design måste jag ju ha lika snygg uppdatering ;o)

Och jag måste ju bara tillägga, det är HÖSTLOV!! Whiihooooo :o)) Jag tänkte sova hela lovet, så ska bara typ äta hela helgen sen går jag i ide i en vecka, så ses nästa söndag då!
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Sussi

ja vi ska ha sååå jävla roligt imorn asså<3

2009-10-23 @ 22:29:16

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0