230909

Tjooo sötisar. <3
Sitter här hemma och är sjuk så då tänkte jag passa på att blogga lite eftersom jag är så dålig på det annars..
Har ju inte skrivit på ett tag som sagt och det har hänt en del så ja skriver lite om helgen nu också : )
Lördag
Gick upp tiiidigt och åkte till tävlingen, Sussi följde med <3 Linnea hade redan kommit när vi kom. Sen var det dags för första starten. Benji somnade inne på banan och vi fick kommentarer som typ "strosar lite", "ser lite oengagerad ut " haha.. Men vi fick 63,33% som ändå var helt ok, men med tanke på att det här "bara" var en lokal LC och vi egentligen ska tävla regional LA så var jag väl inte överdrivet glad haha.
Sen i LBn (lagklassen) var jag först ut i laget och han var piggare men inte helt vaken än.. Det kunde gått hundra gånger bättre, för jag vet att vi kan men men. Fick 58% vilket jag iofs tycker var lite lågt. Sen var det Vickans tur tror jag, jag missade ritten men Dixie blev lite spänd så det blev 51% för dem. Sen red Linnea och jag tyckte det såg jättefint ut! Några små missar men inga större fel, han såg väldigt lugn ut tkr jag. Men de fick bara 53%! Liiiiite lågt asså .P Sen var det Catherines tur och de gjorde en jäättefin ritt, verkligen lugnt och harmoniskt. De fick också 66,9% och kom tvåa så de var ju superkul ! Jag tycker alla var jätteduktiga : ) Men laget slutade på en sjunde plats av 8 så det var ju inte jättebra, men nästa gång tar vi dom!!
Sen på kvällen åkte jag, Sussi och Linnea in till Alvik och åt på en resturang och flummade och hade kul :P Sen åkte vi förbi stallet och fodrade och sen hem till mig och så sov tjejorna här <3 Flummade lite mer .P
Söndag
Vi gick upp och släppte ut hästarna sen drog vi in till stan och shoppppade :D Köpte typ inte särklilt mkt, två linnen och lite annat skräp haha. Men de va kul. Vi åt värsta goda (och dyra) maten haha..
Sen åkte jag och Sussi till stallet och gick en promis med hästarna. :) <3
Måndag
Skolan som vanligt och sen stallet, Lovisa följde med mig och red lite på Benji <3 Hon var jätteduktig men Benji kunde ju ha uppfört sig lite bättre, ehm.. Men skoj var de iaf.
Tisdag
Skolan, värsta flumdagen. Omg omg omg omg omg.. hahah ;) Sen stallet och Benji var suuuperduper fin! <3<3 Sen gjorde jag min läxa good girl :)
Nu är jag hemma här och får se var jag gör, en film kanske ? :P
Men först lite bilder från tävlingen:


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättefin ponny du har :)

2009-10-02 @ 21:23:52
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Matilda

dom där bilderna får mig verkligen att vilja tävla :)

2009-10-03 @ 23:35:14
URL: http://ramavoite.blogg.se/

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0