:)

Gooodmorgon alla morgonpigga!

Jupps, snart bär det av till skolan. Eller rättare sagt om en timme. Men är man seg så är man :P
Jag skulle ju ridit dressyr i både tisdags och lektion igår. Men självklart har han en lös sko, så det blev ingen ridning varken igår eller i förrgår. Typiskt eftersom jag ska tävla på lördag.. Men idag kommer hovslagaren kl 17 och sen ska jag rida halv åtta för Ludde, så jag fick träna liite iaf. :P
Stackars Sussi var ju och provred en häst i tisdags (?) och ramlade av in i en bom... <3 Slog typ upp hela ansiktet och allt. . Och därför ska man rida dressyr!
Tog lite bilder igår i stallet med min dåliga kamera, men jag orkar inte gå ner och hämta den.. (a) (seg som sagt..)

Idag har jag typ matteprov :S gulp.. Men i morgon är det typ nollning hela dagen så de e ju skönt :P inga lektioner och man får sluta tidigt. :) men nollning... haha

Nej, nu måste jag göra mig iordning om jag ska komma iväg någongång :) Pussipussi <3


Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0