Högis in my heart

Tjabbatjenahallå :)

Nu är jag tillbaka igen.. Orkar int skriva så mkt om senaste dagarna, men nu är jag tillbaka på Högis och jag har inga planer på att vara någon annanstans :o)

Idag har jag tränat för Ludde, gick rätt bra. Det kändes som han lossnade i sidorna iaf! :) Nu är det ju bara knappt en dag kvar till tävlingen på söndag! Wiihoo :) Taggad värre asså. :P
Så imorgon är det bara till att packa, smörja, fläta, putsa... I´m a busy woman :P Men kul ska det bli att tävla iallafall!

Jag måste bara lägga in filmen på Edward Gals nya världsrekord, det är verkligen heelt otroligt vad bra han rider, och hästen.. Jag saknar ord, det steget asså. I like!


Satt och läste på min gamla blogg, asså den första jag hade. : ) Har inte raderat någon blogg för ja tkr det är jättekul att läsa så här rätt långt efter liksom :P Ni får gärna kika in och kolla lite, klicka här.

<3

Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0