Kom och se, Sjövillan på G...

Tjooo!

Nu kommer lite uppdatering från helgen : ) I lördags gjorde vi vår första regionala start då. Upp tidigt och sen bar det av. Han kändes rätt fin på framridningen, sen kom jag in i collecting ring och släppte spöt. Då vart han rätt seg så jag tog det igen och då gick det bättre. Men sen kom jag in på banan och han vart jätteseg igen... Det gick sådär, han segade sig igenom traven i ngt öppen form och sen första galoppen vart bra, men sen vart han lite lång.. :P Det blev 55% som jag ändå är ganska nöjd med, trodde jag skulle få typ 50 så :P
Sen åkte ja hem, plugga lite och sen kom Sussi och sov här : ) Vi kollade på Twilight, eftersom jag är typ ett år efter alla andra så hade jag inte sett den. Men den var sjukt bra! Inte lika bra som böckerna men bra i alla fall!
Idag var de upp tidigt igen, eller inte tidigt direkt men 8 iaf. Så åkte vi till Farmen och skulle kolla på Linnea, men hon startade typ inte förrens ett.. Så vi var där i goood tid :P Så vi hann kolla på Catrine och Henessy (stavning?) som tävlade för första gången och fick 70% och vann! Grattis! :D
Linnea kom sen iaf. Det gick bra för henne, eller Ville var lite busig och galopperade i traven och så där :P Men han va skitfin annars . :D
Sen åkte ja o Sussi tillbaka till stallet och red de små pållarna : ) Benji var superduper fin! :D:D Kunde ju önskat att han var så fin igår i stället men men  :P
Nästa helg är det ju hemmatävlingar och då kommer vi igen! :D
Tog massa bilder med Sussis kamera men har int fått dom än så ni får vänta :P
Puss <3

Kommentarer
Postat av: sussi

du får lära mig sången till allsvenskan :)...kom o se, sjövillan på G. vi är årets nummer ett i både press o ridsport..med............... haha har inte riktigt lärt mig den än:P

2009-09-07 @ 06:46:10

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0