Omg..

Tjooo sötnosar <3
Kom precis hem från skolan och ska snart äta, morfar fyller år så vi ska äta rultårtsbakelser haha. Fråga mig inte vad det är för något men det låter onyttigt och gott :o)
Igår la vi ut annonsen på lilla Benji bus <3... Vi trodde väl inte att någon skulle höra av sig eftersom det verkar väldigt dött på marknaden nu, men när jag kollade mailen hade 2 mailat + att två hade ringt mamma och vi har redan bokat en provridning på fredag! Herrgud asså, det trodde jag aldrig :P Fast det är klart, vem vill inte köpa världens bästa ponny? De som skulle provrida verkade jättebra på vad mamma sa :P Mamman där hade egen häst och så. Sen var det någon som hade mailat från Danmark! Haha.. Lite läskigt om man skulle sälja till Danmark lixom  ;) Men men, han kommer nog att få det jättebra någonstans :o) <3
Sen senare ska jag till stallet, men han får nog vila idag. Tror Malin skulle hoppa honom imorgon, vi skulle filma så :P Eftersom Benji inte var så villig på att göra en toppenfilm i går med Sussi<3 .:o)
Nu ska jag leta efter min nya drömhäst (a) : )
Pussipuss <3

Kommentarer
Postat av: m

vart finns annonsen? :)

2009-09-30 @ 09:38:30
Postat av: Moa

hästnet :)

2009-09-30 @ 21:42:42
URL: http://moosans.blogg.se/
Postat av: clara.

jag såg annonsen!

vad tråkigt att han ska säljas :(

men lycka till! :)

2009-10-02 @ 21:40:08

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0