Oregelbundna verb...

Halloj på er sötnosar : )

Sitter här och tänkte göra läxan.. Oregelbundna verb på engelska och en geografiläxa jag inte fattar, får improvisera lite :P Så de va inte såå jobbigt idag. Träffade Nikki och Julia på bussen och nikki hade inte börjat med det vanliga schemat förrän igår!!! Shit asså, och vi har redan typ hundra läxor och massa annat .P Fast idag hade vi typ estet-indruduktion på eftermiddagen så de va ju skönt, typ leka rita och spela teater i 3 timmar :P Hellre de än matteprov som vi egentligen skulle ha ; )
Ska äta snart och sen bär det av till stallet : ) Dressyr blir det idag . Fast Sussi skulle kolla på ngn häst så hon skulle typ int komma förrän halv 9.. Så jag får väl vara själv i stallet igen -- Dumma sussi haha näj då gums du e bäst <3 : )
Tycker jag har har alldeles för lite bilder så jag tar nog med kameran till stallet idag . ) så kommer det kanske lite bilder ikväll :D
Puss


Kommentarer

Skriv något sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (Bara Moa ser...)

Blogg som jag ska läsa?:

Den söta kommentaren:

Trackback
RSS 2.0